SETMANA DE LA MÚSICA...


SENTIM-GAUDIM-EXPRESSEM-BALLEM-CREEM...

DURANT AQUESTA SETMANA DE LA MÚSICA QUAN ENTREM A L'ESCOLA O QUAN SORTIM,  A L'ESCENARI HI HA MÚSICA, BALLEN O TOQUEN, TAMBÉ A LES ESTONES DE PATI PODEM BALLAR, CANTAR O FER ALGUNA COSA QUE ENS HEM PREPARAT PRÈVIAMENT.  
TAMBÉ AL GIMNÀS S'HA MUNTAT UNA EXPOSICDE MÚSICA I MOVIMENT ON HEM BALLAT AMB GLOBUS, HEM PINTAT BALLANT AMB EL COS, HEM TORNAT A EXPERIMENTAR AMB EL CROMA, HEM FET PARTITURES I MÚSICA AMB ROBA MUSICAL, HEM BALLAT EN UN ESPAI PLE DE SENSORS AMB DIFERENTS SONS. 

AL MATÍ A LES ESTONES D'AULA HEM PASSAT PER DIFERENTS ESPAIS QUE S'HAN PREPARAT; L'ESPAI D'ART POSEM UNA MICA DE CADA COLOR  DE PINTURA A UNS PLATS, ENS TAPEM ELS ULLS AMB UN ANTIFAÇ I PER PARELLES DE DOS, UN ES TAPA ELS ULLS I LA PARELLA GUIA I POSANT LES MANS A LA PINTURA ANEM FINS UN PAPER I ENS DEIXEM PORTAR PER LA MÚSICA PINTANT AMB LES MANS.
L'ESPAI DE LLANTERNES, AMB LES LLANTERNES FEM MOVIMENTS   I UN HAVIA DE FER UNA FOTO MENTRE QUE ES MOUEN LES LLANTERNES AL RITME DE LA MÚSICA, QUEDAVEN  UNES FIGURES MOLT XULES.L'ESPAI DE PINTAR LA CARA LA TUTORA POSA UNA MÚSICA I AMB CINC MINUTS HAS DE PINTAR A LA PARELLA DESPRÉS L'ALTRE NEN O NENA AMB UNA ALTRA CANÇÓ PINTA A L'ALTRE EN CINC MINUTS QUAN ESTEM PINTATS FEM UNA PASSAREL·LA DE LO QUE ENS HAN PINTAT PASSA TOTA LA GENT I DESPRÉS FEM UN BALL EN DOS MINUTS. L'ESPAI DE BODI PERCUSSIÓ, PRIMER MIREM UN VÍDEO I DESPRÉS COMENÇA UNA PERSONA FENT UN MOVIMENT, DESPRÉS L'ALTRE I DESPRÉS TOTA LA CLASSE I AL FINAL HAVÍEM DE MUNTAR LA NOSTRE COREOGRAFIA.