Tot va començar amb la lectura de WONDER amb la data d'aniversari de l'August era 10/10. Vam començar a dir les nostres dates d'aniversari i la de l'Esther i la Laia coincidien, el Carlos i el Joel també coincidien.
Això ens va recordar al museu de les matemàtiques. En Milo ens va explicar que hi ha el 90% de possibilitats que en una classe dues persones facin l'aniversari el mateix dia.
Vam voler saber si el 90% era molt o poc.
En un taulell de 100 caselles vam buscar quan era el 90%. En un tauler de 600 vam buscar el 90% . Va venir la Cristina a fer un suport i ens va explicar que al envoltori de la xocolata hi havia un % ella sempre mirava quant % de cacao per això li agradava mes la xocolata negre.
vam investigar que era una enquesta
Això ens va recordar al museu de les matemàtiques. En Milo ens va explicar que hi ha el 90% de possibilitats que en una classe dues persones facin l'aniversari el mateix dia.
Vam voler saber si el 90% era molt o poc.
En un taulell de 100 caselles vam buscar quan era el 90%. En un tauler de 600 vam buscar el 90% . Va venir la Cristina a fer un suport i ens va explicar que al envoltori de la xocolata hi havia un % ella sempre mirava quant % de cacao per això li agradava mes la xocolata negre.
vam investigar que era una enquesta